luni, 8 iunie 2009

am revenit

Servus dragilor si dragelor , dupa cum puteti vedea am revenit dupa o absenta destul de indelungata. Nu am mai scris pentru ca mi-a fost lene nu pentru ca nu as avea despre ce sau cine sa scriu . Dragii mei multe s-au mai intamplat de cand nu v-am mai scris dar cum subiectul fierbinet acum este legat despre alegeri vom vorbi despre asa zisul scrutin europarlamentar. Eu nu pot intelege ce va tot mirati atat ca nu a venit lumea la vot , asta se stia deja si apoi ...pe cine naiba sa alegi ? eu recunosc ca am votat , am facut-o pentru ca ma plictiseam si se intampla ca trebuia sa ma intalnesc cu cineva in fata unei sectii de votare . Bunnn, acum haideti sa dau din casa portocalie . V-ati pus vreodata intrebarea de ce la tara lumea voteaza mai mult ca la oras. Ei bine am aflat eu sambata cand din inertie am ajuns cu dragule meu Mr. Big prin judet . Prosti? Tarani? Spirit civic? Rahat !!!! De nevoie voteaza oamenii astia lume ! Exemplific. Se ia una bucata director ocol silvic , se strange populatia ( in mare parte saracii comunei ! ) si cineva de la partid urla ; Vreti lemne , mars la vot si aveti grija nu carecumva sa nu votezi PD- L!!! Asa ca daca vreti sa aveti caldurica la iarna , portocalii v-o dau din plin. Nu ati avut bani duminica (n nasooool , nici eu ) nici o problema ! o poza cu votul dumneavoastra valora pana la ora 17.00 la sediul din strada Lunga 50 de lei , dupa ce Danu a urlat raportarea de al ora 17.30 potul s-a ridicat la 100!!! Cine are tupeu sa caute la el ( doar la el!!!) in birou in sertarul din dreapta mijloc va fi surprins de cate poze va vedea . Catelul Vasile ( adik Vasile Blaga minstrul dezvoltarii , locuintelor si marele mancator de kko) a umplut portbagajele lacheilor din partid cu buletin de Brasov ( stiti voi care !) cu pixuri, sepci , tricouri, brichete , poze , afise etc etc toate cu fata lui tata . Ei saracii ( ups!) ce fac ? baga mare la campanie pentru fata dictatorului caci na ati vazut si voi cum a dus o tuta de Bamboo de nas o natiune de prosti , de aici intrebarea, Tu din ce tara faci parte; Din Romania sau din  Basesia????  Pupici , revin in curand PROMIT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu